Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje 

 

Zwroty towarów 

Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, możesz odstąpić od umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu (otrzymania przesyłki). 

Do zachowania tego terminu wystarczy, że napiszesz do nas: 

mailowo na adres: sklep@yamira.pl

lub w formie pisemnej na adres: 
 Yamira Art Studio Mirosława Surmacki
 ul. Majora Hubala 12c/108
 45-267 Opole

 

Niezwłocznie potwierdzimy Ci otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Wówczas wyślij do nas zwracany towar na adres
 Yamira Art Studio Mirosława Surmacki
 ul. Majora Hubala 12c/108
 45-267 Opole. 

Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrócimy Ci środki pieniężne. Pamiętaj, że w przypadku towarów wykonanych na specjalne zamówienie, prawo zwrotu nie przysługuje. Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie.

 

 Reklamacje 

W przypadku towarów zakupionych od dnia 01.01.2023 r. wobec konsumentów i tzw. przedsiębiorców uprzywilejowanych odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. Wobec pozostałych przedsiębiorców ponosimy odpowiedzialność zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego. W przypadku towarów zakupionych do dnia 31.12.2022 r. odpowiadamy z tytułu rękojmi za wadę towaru, jeśli wada zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia wydania towaru zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Jeżeli uważasz, że zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umową / wadliwy, możesz złożyć reklamację.

 

 Aby złożyć reklamację: 

  1. Napisz do nas: 
    mailowo na adres: sklep@yamira.pl

    lub  w formie pisemnej na adres: 
    Yamira Art Studio Mirosława Surmacki
    ul. Majora Hubala 12c/108
    45-267 Opole

W treści reklamacji wskaż, jakiego produktu ona dotyczy oraz opisz problem. Powinieneś również wskazać, jakiego sposobu załatwienia reklamacji oczekujesz (wymiana towaru, naprawa towaru, zwrot pieniędzy, obniżenie ceny itp.).

2. Wyślij do nas paczkę z reklamowanym towarem. Prosimy o niewysyłanie do nas przesyłek z opcją "za pobraniem". Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu. Więcej szczegółów o procedurze reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl